måndag 12 mars 2012

Klätterstudie

Jag läser som sagt sista året på Hälsopromotions programmet och kommer under våren skriva min C-uppsatts där jag kommer att undersöka vilken crimp position som är bäst för vilken storlek och lutning det är på listen man håller i.

Jag kommer genomföra testet till helgen och söker därför manliga klättrare som vill vara med på testet, kommer att genomföras på Klätterdomen och tar max 1 timme. Så om någon är sugen på att vara med är det bara boka in en tid på fredag (16/3) mellan kl 12-22 eller på lördag-söndag (17-18/3) mellan kl 14-19.

Ett krav är att man måste ha klättrat i minst 1 år och klarat minst 6c på topprep. Detta har jag satt upp på grund av att det finns en skaderisk om man inte har uppnått kraven.

Om ni är sugna på att vara med så ring mig på0703-460395, maila på axelhultqvist@yahoo.se eller skriv en kommentar i kommentarsfältet och boka in en tid.

Inga kommentarer: